در چند وقت اخیر خبر هایی از عرصه به اصطلاح هنر به گوش می رسد که به ناکجا آباد رو به حرکت است نا کجایی که به مقصد بیراهه های غربی ختم می شود.با وجود فرهنگ و ادب و هنر غنی اسلامی ایرانی کشور خویش مجذوب هنر بی  اصل و نسب غربی گشته ایم

13094318322

چند وقت پیش خبری در سایت ها منتشر شد که حاکی از وضع نابهنجار دانشکده های هنر می باشد ،خبری مبنی بر الگو های نامتعارف جهت  طراحی دانشجویان. در این خبر عکس مردی منتشر شد که با یک حالت غیر عادی ، الگوی طراحی دانشجویان شده بود. این عکس مثبت ترین حالت یک مدل یا الگو، جهت طراحی است . در حالی که معمولا بهترین الگوی طراحی ، یک دختر با یک ژست بدنی  خاص است( به دلیل وجود نقاط ظریف در فیزیولوژی بدن زنان) که باز کردن بیشتر این موضوع (حالت قرار گیری دختران جهت الگوی طراحی) صلاح نیست.
خبر جدید انتشار عکسی هایی از یکی از دانشگاه های شهرستان نور به نام دانشگاه مازیار است که وضع اسف بار دانشگاه های هنر را به روشنی نشان می دهدعکس مقابل که به صورت اختصاصی از مجموعه سایت های ارزشی منتشر شده یکی از الگو های طراحی در این کلاس ها میباشد….
مجسمه ای از هیکل یک زن نیمه برهنه است که در وسط کلاس قرار دارد و به نوعی مروج بی حیایی و فساد در این کلاس ها میباشد.  به گفته برخی از دانشجویان الگو های مبتذل مطلوب ترین طرح های استاد های رشته هنر می باشد.
سوالی که مطرح میشود این است که آیا مسئولان دانشگاه چشم بینا ندارند؟
روی حرف نویسنده این مطلب با مدیریت و مسئول  حراست این دانشگاه است.مسئولین امر چرا پی گیر این مطلب نیستند که در دانشگاه ها فاجعه ای در حال روی دادن است.چاگر معتقد به این جمله (دانشگاه مبدا تمام تحولات است )هستید راضی به این نباشید که این جمله تبدیل به (دانشگاه مبدا تمام انحرافات است ) گردد.

13094318321
اگر میشد که با طرح های ضربتی همچون طرح گشت ارشاد این  ابتذالات از سطح جامعه برکنده شود تا بحال بازخورد آن را دیده بودیم!جهت تحول اخلاقی در جامعه از دانشگاه ها شروع کنید . الحمدلله همه الان یا بیکار اند یا دانشجو، برخی نیز کارمند اند.در مرحله بعد، از اماکن عمومی شروع کنیم مانند ادارات دولتی که متاسفانه حجاب های خوبی دیده نمی شود.این گزارش با دید بسیار مثبت نوشته شده است ، اطمینان داشته باشید فاجعه در سطح بالاتری از این گزارش است.
در آخر این نکته حائز اهمیت  است که هر یک از ما مسئولیم در قبال جامعه.باید این گزارش و امثال این گزارش بازتاب داده شود که انشاالله اینگونه ناهنجاری های اجتماعی از سطح جامعه اصلاح و برکنده گردد.
لازم بذکر است توضیحات مسئولان این دانشگاه را در صورت ارائه در مورد این اتفاق  ، با کمال میل پذیرا هستیم.
به امید روزی که همه ما آمر به معروف و ناهی منکر گردیم.