خرید بک لینک ارزان در اینترنت ایران
خرید بک لینک ارزان یکی از راه های گرفتن رتبه در سایت گوگل هست که شما دوستان عزیز می توانید از سایت ما یعنی سایت mybacklink.ir اقدام به خرید بک لینک و رپورتاژ نمایید .
پیوند داخلی در SEO چیست؟
به پیوندهای یک پست وبلاگ یا صفحه ای به صفحه دیگر در یک دامنه ، پیوندهای داخلی گفته می شود.
پیوندهای داخلی به موتورهای جستجو در خزیدن موثرتر صفحات کمک می کند.
اجازه دهید با یک مثال درک کنیم:
فرض کنید شما یک صفحه وب دارید که حدود ۱۰ بک لینک با کیفیت بالا از دامنه های دیگر دریافت کرده است.
در حال حاضر آن صفحه در SERP رتبه بالاتری دارد و آنچه می توانید در اینجا انجام دهید
این است که می توانید از آن صفحه با رتبه بالا به صفحات دیگر وب سایت های خود پیوند دهید
و بنابراین قدرت پیوند را به صفحات دیگر که هنوز از نظر بک لینک قوی نیستند منتقل کنید.
برای ایجاد یک وب سایت معتبر ، باید اطمینان حاصل کنید که همه صفحات وبلاگ های شما به هم متصل هستند
و اینجاست که تکنیک پیوند داخلی نمایان می شود .
یک مثال خوب از ساختار پیوند داخلی قوی ، ویکی پدیا است و همه می دانیم که ویکی پدیا در موتورهای جستجو از چه رتبه خوبی برخوردار است.
اکنون ، از آنجا که درک کرده اید که پیوند داخلی چیست ، وقت آن رسیده است
که نکات و ترفندهای پیشرفته ای را برای استفاده صحیح از این تکنیک بیاموزید.
نحوه شروع پیوند داخلی در وردپرس
قانون کلی پیوندهای داخلی این است که صفحات باید از لحاظ زمینه ای مرتبط باشند.
در صورت امکان ، از پیوندهای داخلی انکرتکست استفاده کنید.
پست های مرتبط بعد از پست و
پست های محبوب در نوار کناری …
برخی از ساده ترین روش ها برای افزودن پیوندهای داخلی به یک صفحه وب هستند.
در اکوسیستم وردپرس ، می توانید از افزونه های پیوند داخلی وردپرس برای پیوند سریع داخلی استفاده کنید.
شما باید به ویکی پدیا سر بزنید و ۷ تا ۱۰ پیوند داخلی را در مقاله ای با ۱۲۰۰ کلمه اضافه کنید.
هیچ محدودیتی برای پیوندهای داخلی وجود ندارد فقط باید از نظر زمینه ای مرتبط بوده و برای کاربران مفید باشد.
من معمولاً هنگام نوشتن بخشی از محتوا یا هنگام اثبات آن ، پیوندهای داخلی را اضافه می کنم.
اگر شخص ویرایشگری در سازمان خود دارید ، باید به او آموزش دهید که هنگام ویرایش محتوا ، پیوندهای داخلی را اضافه کند.
به تازگی ، من با افزونه Linkwhisper کار کرده ام و یک ویژگی واقعاً زیبا دارد که با آن مقاله مناسب را توصیه می کند که
می توانید از آن برای افزودن در مقاله استفاده کنید.
اگر قصد دارید پیوندهای داخلی را به وبلاگی با بیش از ۲۰۰ پست وبلاگ اضافه کنید ، این افزونه زمان زیادی را ذخیره می کند
اما ، پستهای قدیمی چطور؟
چگونه می توانید صفحاتی را پیدا کنید که پیوندهای ورودی آنها کم است یا صفحاتی که پیوندهای داخلی کافی به آنها اضافه نکرده اید.
در این بخش بعدی ، نحوه شناسایی چنین صفحاتی را خواهید آموخت. پس از انجام این کار ، می توانید ویرایش آنها را شروع کنید.
یافتن صفحاتی با پیوندهای داخلی ورودی یا خروجی کم
بهترین راه برای بهبود پیوند داخلی ، شناسایی صفحاتی است که کمترین تعداد پیوند داخلی را دارند.
هر صفحه باید حداقل ۱-۲ پیوند داخلی داشته باشد .
به روز رسانی: اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید از افزونه Linkwhisper برای یافتن صفحاتی با پیوند داخلی ورودی کم استفاده کنید.
یا می توانیم از ویژگی سایت SEMRUSH استفاده کنیم. من چندین بار در مقالات قبلی خود در مورد SEMRUSH صحبت کرده ام که از سالهای گذشته استفاده می کنم.
اگر از SEMRUSH استفاده می کنید ، از ویژگی آن برای پیدا کردن صفحات با پیوندهای ورودی کم استفاده کنید
یا می توانید بخش بعدی را بخوانید که در آن به اشتراک گذاشته شده است که چگونه می توانید با استفاده از افزونه Yoast SEO WordPress همین کار را انجام دهید.
سایت خود را در داشبورد SEMRUSH اضافه کنید
یک ممیزی کامل سایت را اجرا کنید
روی مسائل کلیک کنید و در قسمت Notices گزینه ای را می بینید که می گوید “صفحات X تنها با یک یا چند پیوند داخلی ورودی”.
هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، لیستی از صفحاتی را پیدا خواهید کرد که به توجه شما نیاز دارند.
در حالی که از ویژگی مشکل SEMRUSH استفاده می کنید ، چند مورد دیگر را امتحان کنید:
بسیار خوب ، اکنون بیایید به قسمت های دیگر این معما برویم و صفحاتی را
مشخص کنیم که می توانید لینک های داخلی بیشتری را از آنجا شروع کنید.
نحوه شناسایی صفحات با تعداد کم پیوندهای داخلی خروجی برای این منظور ، از Yoast premium استفاده خواهیم کرد
Yoast SEO Pro همچنین می تواند به شما اجازه دهد صفحات با پیوندهای داخلی ورودی کم را نیز شناسایی کنید
از قسمت Yoast> Tools ، ویژگی شمارنده پیوند متن را فعال کنید و به بخش ویرایش پست ها در داخل داشبورد بروید ، جایی که همه پست های وبلاگ شما در آن فهرست شده است.
در اینجا ، دو ستون جدید مشاهده خواهید کرد که تعداد پیوندهای داخلی
خروجی و تعداد پیوندهای داخلی ورودی به پست را نشان می دهد.
در اینجا ، می توانید ستون ها را بر اساس ترتیب صعودی یا نزولی تعداد پیوندها مرتب کنید.
با این حال ، یکی از ویژگی هایی که من در دیدن تعداد پیوندهای داخلی از دست می دهم
توانایی مشاهده پست هایی است که به آن مقاله پیوند داده شده است.
با این حال ، ما می توانیم این کار را با استفاده از افزونه وردپرس دیگری به نام WP Link status انجام دهیم.
برای وبلاگ های وردپرس ، می توانید این مشکل را به سرعت با نسخه برتر Yoast SEO شناسایی کنید.
همه وب سایت های دیگر که بر روی WordPress یا BlogSpot ساخته نشده اند باید از SEMRUSH برای یافتن چنین صفحاتی استفاده کنند.
هنگامی که چنین پستهایی را شناسایی کردید که تعداد پیوندهای داخلی
ورودی یا پیوندهای داخلی خروجی کم است ، نیمی از کار شما تمام شده است.
از اینجا به بعد ، باید تمرکز خود را بر روی به روزرسانی
پست ها برای بهبود ساختار کلی پیوند وبلاگ خود آغاز کنید.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و به
شما کمک کند مشکلات خود را در وبلاگ برطرف کنید.
وب سایت های وب ۲٫۰ وب سایت هایی از نوع ناشر هستند که به کاربران خود اجازه می دهند صفحات وب خود را با یک URL منحصر به فرد بسازند.
- WordPress.com
- Blogger.com
- Tumblr.com
- Weebly.com
- Wikidot.com
- Kinja.com
- Strikingly.com
- Yola.com
- Business.site
- Wix.com
میتونید در سایت های بالا ثبت نام کنید و بعد از ساخت سایت رپورتاژ های خودتون رو داخلش انتشار بدید .
همچنین سایت های ایرانی مثل بلاگفا ، رزبلاگ ، بلاگ و … نیز هستند که می توانید از این ها هم استفاده کنید .
سایت های سوشال یا شبکه های اجتماعی
حتما توصیه میکنم از سایت های زیر هم استفاده کنید برای گرفتن بک لینک قوی و رایگان »
- Digg.com
- Stumbleupon.com
- Del.icio.us
- Folkd.com
- Reddit.com
- Bizsugar.com
- Slashdot.org
- Scoop.it
- Fark.com
- Newsvine.com
از قسمت آرتیکل سایت لینکداین هم میتوانید استفاده کنید که تاثیر گذاره ، از فیسبوک و توییتر هم غافل نشید .
همچنین شما می توانید از سایت های دانشگاهی edu با استفاده از بخش کامنت یا نظرات بک لینک رایگان بگیرید
برای اینکه تفاوت بک لینک و ریپورتاژ را متوجه بشید ابتدا باید به صورت کامل هر کدوم رو براتون تعریف کنیم :
بک لینک چیست؟ و چرا آنها حتی اهمیت دارند؟
در اینجا ، ما به شما یک مرور کلی از بک لینک ها می دهیم و اینکه چرا ایجاد بک لینک ها می تواند تنها موثرترین راه برای افزایش بازده سرمایه گذاری دیجیتال شما باشد
بک لینک ، پیوندی است که به صفحه ای در سایت شما اشاره می کند.
به زبان عامیانه بیان کنید:
بک لینک سناریویی است که در آن یک صفحه در اینترنت به صفحه ای در وب سایت شما ارجاع می دهد و شامل پیوند قابل کلیک برای دسترسی به آن صفحه است.
انواع بک لینک :
پیوند داخلی: پیوندی از قسمتی از وب سایت شما به قسمت دیگر (که به آن بک لینک نیز گفته می شود).
همچنین خواهید دید که افراد از این موضوع به عنوان پیوندهای داخلی ، یا بک لینک داخلی نام می برند.
پیوند ورودی: از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت شما (اینها انواع پیوندهایی هستند که همه به دنبال آن هستند)
یوند ارجاع : پیوند به یک صفحه وب (این می تواند از طریق ایمیل ، سند Microsoft Word و غیره باشد)
پیوند خروجی: پیوندی که شما به صفحه ای در وب سایت دیگر میدهید (یعنی پیوند به وب سایت دیگر).
پیوند لنگر : در یک صفحه به بخش دیگری از آن صفحه (گاهی اوقات این را در مقاله های طولانی به عنوان راهی برای پرش از یک بخش به بخش بعدی مشاهده خواهید کرد)
چرا بک لینک ها اهمیت دارند؟
پاسخ کوتاه: زیرا گوگل چنین می گوید.
و گوگل به طور متوسط ۵۰ درصد از کل ترافیک آنلاین خود را به وب سایت ارائه می دهد
در سال ۱۹۹۶ ، لری پیج و سرگئی برین ایده PageRank را ایجاد کردند – یک سیستم سلسله مراتبی که برای ارزیابی بهترین منابع در اینترنت از نظر مشخصات پیوند طراحی شده است.
به عبارت دیگر ، اگر وب A دارای ۱۰ پیوند بیشتر
از B باشد ، از وب سایت B رتبه بالاتری خواهد داشت.
پیج رنک یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو در الگوریتم گوگل شد.
پس چه اتفاقی افتاد که گوگل محبوب تر شد؟
صاحبان وب سایت ها شروع به خرید هزاران بک لینک کردند. در طول شب ، وب سایت های جدید در رتبه های بالای نتایج جستجوی Google برای عبارات جستجوی ارزشمند قرار می گرفتند .
از آن زمان ، گوگل با به روز رسانی الگوریتم پنگوئن شروع به سرکوب
شیوه هایی مانند این (که اغلب به عنوان SEO کلاه سیاه نامیده می شود) کردند.
این به روز رسانی ها سایت هایی را که بک لینک می خرند یا
هزاران بک لینک کم کیفیت به دست می آورند ، مجازات می کند.
بنابراین آیا بک لینک ها هنوز مهم هستند؟
پاسخ کوتاه: بله
امروزه تعداد پیوندی که یک سایت دارد هنوز اهمیت زیادی دارد
(تا اواخر سال ۲۰۱۶ ، این عامل رتبه بندی بود که بیشترین ارتباط را با رتبه بندی جستجو داشت).
اما کیفیت پیوند دادن به سایت ها بسیار بیشتر از کمیت آن اهمیت دارد.
اینطور فکر کنید: ۱ پیوند از یک وب سایت با کیفیت بالا مانند
نیویورک تایمز ارزش بیشتری از پیوند ۵۰ وبلاگ دارد که هرگز در مورد آنها نشنیده اید.
به طور خلاصه ، بهترین راه برای رتبه گرفتن بالاتر در گوگل از نظر شرایطی که
مشتریان شما به طور فعال در جستجوی آن هستند ، دریافت بک لینک با کیفیت بالا است.
رپورتاژ چیست
رپورتاژ یا ریپورتاژ یک پست هدفمند هست که ظاهرا مطلبی تبلیغاتی نیست ولی در اصل یک مطلب کاملا هدفمند و تبلیغاتی محسوب می شود که در سایر سایت ها انتشار داده می شود .
هر چقدر رپورتاژ قوی تر باشد بازدید کنندگان بیشتری آن را مطالعه می کنند و کسانی که نیاز دارند از لینک های داخل رپورتاژ به سایت شما می آیند .
از داخل رپورتاژ شما به سایت خودتون روی کلمات کلیدی هدف خود لینک میزنید .
یکی از اصلی ترین تفاوت میان بک لینک و رپورتاژ اینه که وقتی از یک سایت بک لینک میگیرید
مثلا در سایدبار سایت بک لینک ثبت میشه در اصلی از تمامی نوشته ها و صفحات اون سایت
بک لینک گرفته میشه و ممکنه مثلا ۱۰۰ تا بک لینک از یک
سایت بگیرید با یک بک لینک (نظر شخصی هست شاید اشتباه باشه )
اما در رپورتاژ شما فقط از یک صفحه اون سایت بک لینک میگیرید و اون صفحه ای هست که محتوای شما اونجا درج شده است .
البته تاثیر بک لینک سریع تر هست .
یکی دیگه از تفاوت های بک لینک و رپورتاژ اینه که بک لینک ماهیانه باید تمدید بشه ولی رپورتاژ اصولا دائمی هست.
پیوند های داخلی در سئو وب سایت
هنوز مشکل ترافیک کم در سایت خودتون رو دارید ؟
خوب ، اولین کاری که می توانید برای بهبود ترافیک ارگانیک خود انجام دهید این است که روی سئوی داخلی سایت خود کار کنید.
امروز ، شما با یک فاکتور مهم سئو آشنا خواهید شد که به شما در بهبود نمره کلی سئو و در نتیجه رتبه بندی ارگانیک کمک می کند.
پیوند داخلی یکی از عوامل نادیده گرفته شده توسط مدیران وب و کسانی است که نویسندگان را برای محتوا استخدام می کنند.
اگر از مطلب راضی بودید آنرا برای دوستانتان به اشتراک بگذارید