معرفی سیستم آموزش زبان انگلیسی گلدفیش

english_and_jobs

در عصر حاضر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یکی از چالش های اصلی پیش روی هر فردی به شمار می رود . با بزرگتر شدن دهکده جهانی و برداشته شدن مرزها شکستن مرز زبان و شروع ارتباط ، گشاینده راهی نو برای پیشرفت انسان ها به شمار می رود. به عبارتی می توان گفت با هر “زبان جدید” یک “انسان جدید” متولد می شود که می تواند با بهبود ارتباطات خود با محیط پیرامونش در این عرصه جهانی به نوبه خود حرفی برای گفتن و چیزی برای افزودن داشته باشد . بدون گفتگو و تعامل افزایش اطلاعات میسر نیست و در این میان یادگیری زبان به عنوان عنصر و کلید اصلی ارتباطات اجتناب ناپذیر است .

خیلی از افراد هستند که به دنبال یک نقطه شروع مناسب می گردند و از طرفی با وجود آگاهی از ضرورت یادگیری زبان فرصت رفتن به کلاس های آموزش زبان انگلیسی را پیدا نمی کنند و یا اینکه به دلیل نداشتن وقت کافی این مهم را به زمانی دیگر موکول می کنند، درست است که هیچ موقع برای یادگیری زبان دیر نخواهد بود ولی هر چقدر زودتر این یادگیری اتفاق بیفتد به همان نسبت کمتر به از دست رفتن فرصت های مختلف اجتماعی، شغلی ، تحصیلی ، کسب و کار و غیره خواهد انجامید.

سرویس آموزشی زبان گلدفیش

حال می خواهم سایتی را در این زمینه به شما معرفی کنم که این راه را برای شما بسیار ساده خواهد نمود . لازم نیست نگران نداشتن فرصت برای رفتن به کلاس های آموزشی بوده و یا نگران طولانی بودن ترم ها و خستگی راه به دلیل ترافیک و شلوغی ، یا حتی نگران سختی یادگیری زبان و یا مسائلی از این قبیل باشید . چرا که همه این موارد در سیستم یادگیری هوشمند گلدفیش پیش بینی و حل شده است . تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، شروع است . تکنولوژی دانا و هوشمند گلدفیش دست شما را گرفته و قدم به قدم شما را در این مسیر جلو خواهد برد.

 

مزایای سرویس آموزشی گلدفیش

هوشمند بودن

سرویس آموزشی گلدفیش کاملا هوشمند بوده و در آن همه نیازهای لازم برای رشد شما پیش بینی شده است . در ابتدا از طریق آزمون تعیین سطح در نقطه شروع مناسب قرار می گیرید و یادگیری را آغاز می نمایید در مسیر یادگیری نیز نرم افزار گلدفیش بر اساس تحلیل جواب های درست و غلط مسیر آموزشی شما را کنترل کرده و تغییراتی در آن ایجاد می کند تا شما را به گرفتن بهترین نتیجه از فرایند یادگیری تان نزدیک تر نماید.

لذت بخش بودن

کار با سرویس آموزشی گلدفیش بسیار آسان و لذت بخش است ، به طوریکه هیچ وقت هنگام کار با آن احساس خستگی نخواهید نمود . متد آموزشی گلدفیش همانند یک بازی جالب طراحی شده است که یادگیری زبان را به یک فرایند بسیارجالب و لذت بخش تبدیل کرده است.

یادگیری بدون دردسر

در هنگام کار با سرویس آموزشی گلدفیش لازم نیست نگران سختی ها و دردسرهای به خاطر سپردن لغات باشید . متد طراحی این سرویس به گونه ای است که بدون اینکه خود شما متوجه باشید دایره وسیعی از لغات در حافظه بلند مدت شما ثبت خواهد شد و دایره لغات شما روز به روز افزایش خواهد یافت. در گلدفیش با یادگیری تلفظ لغات انگلیسی توانایی مکالمه زبان انگلیسی شما به طرز قابل توجهی پیشرفت می کند.

محتوای غنی و کامل آموزشی

در سیستم آموزشی گلدفیش محتوا کامل بوده و آیتم های گرامر ، تلفظ ، نوشتار از ابتدا تا سطوح پیشرفته پوشش داده می شود . محتوای آموزش در سطوح: مقدماتی، پیشرفته، تحصیل و کار طبقه بندی شده اند و همچنین دوره های تخصصی نگارش و گرامر زبان انگلیسی برای افرادی که قصد کسب مدارک تافل یا آیلتس را دارند پیش بینی شده است.

در دسترس بودن

سرویس آموزشی گلدفیش به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد، شما می توانید از طریق وبسایت گلدفیش و یا دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل آموزش زبان به این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

یک ماه استفاده رایگان از تمامی امکانات سیستم

امتحان این سرویس آموزش زبان انگلیسی رایگان است ، شما می توانید به مدت یک ماه و تا هر سطحی که پیش رفتید از این سرویس استفاده نمایید.مطمئن هستیم که پس از این یک ماه به جمع طرفداران این سرویس خواهید پیوست.

پس زمان را هدر ندهید، همه چیز آماده و مهیاست، فقط کافیست اراده کرده و یادگیری زبان را در هر سن، در هر کجا و در هر موقعیت زمانی شروع کرده و در کمترین زمان با موفقیت کامل به پایان برسانید.