تاریخ ۲۳ اسفند ۹۷

 چگونه به طور مشخص به مورد شما مربوط میشود . حال باید متخصص واجد شرایط را پیدا کنید تا با او مشاوره کنید .اگر مطمن نیستید که بتوانید به هدفهایتان دست پیدا کنید یا مطمن نیستید که چگونه میتوان به این هدفها دست یافت .متخصص زنان واجد شرایط باید در این زمینه ها طوری به شما اموزش دهد که بتوانید تصمیمی متکی برا اطلاعات درست بگیرید .یک متخصص واجد شرایط باید با ارزیابی آن چیزهایی که دقیقا از خود پرسیده اید .

فرایند مشاوره عمل زیبایی واژن با جراح دیگر متفاوت است . اگر مشاوره و نخستین دیدار یکجا باشد ، معاینه میشوید تا پزشکتان بتواند به بهترین اناتومی و وضع جسمانی شما را ارزیابی کند و تعیین کند چگونه میتوانید به بهترین وجهی به هدفهایتان دست یابید . جزییات مربوط به بیهوشی موضعی که عمل روی ان انجام میگیرد قلم به قلم هزینه ها تعهدات بیمار و روند بیماری نیز مورد بحث است . ممکن است در همین جلسه یا زمانی که تصمیم گرفتید جراحی واژن را انجام دهید عکسهایی از شما گرفته شود بعد درباره فرایند انجام عمل واژن بحث خواهید کرد .پس از مشاوره عمل زیبایی واژن یا در دیدار بعدی ازمایشها و داروهای لازم برایتان تجویز خواهد شد .

 تنگ کردن واژن با لیزر چیست ؟

استفاده از لیزر جز روشهای غیر جراحی ، برای تنگ کردن (واژن) و رفع تیرگی واژن و سفید کردن واژن و جوانسازی واژن بصورت غیر تهاجمی ست لذا برای افرادی که ترجیح میدهند از روش های بدون درد و خونریزی برای جذابیت و جوانی ناحیه تناسلی شان استفاده کنند انتخابی مناسب است .

درمان با لیزر جوانسازی واژن ، صرفا برای عمل تنگ کردن واژن استفاده نمیشود و رفع گشادی واژن تنها یکی از مزایای بهرمندی از لیزر جوانسازی واژن  میباشد .

لیزر جوانسازی واژن   این نوع لیزر باعث دوباره جوان شدن ناحیه تناسلی شما از جنبه های مختلف میگیرد مانند :

گشادی واژن را برطرف میکند

خشکی و سوزش واژن را برطرف میکند

شل شدن و آتروفی واژن

افتادگی رحم و بی اختیاری ادرار

علائم یائسگی را کاهش میدهد

لیزر برای روشن سازی واژن و سفید کردن واژن هم استفاده میشود .

تفاوت اصلی لیزر با جراحی این است که در لیزر هیچ نوع برش و خونریزی ایجاد نمیکند و در نتیجه به اعصاب اسیبی نمیزند .

درمان ان بسیار سریع است و در این مدت شخص دردی احساس نمیکند و فقط ممکن است سوزش و حرارت مختصری را احساس کند

این روش نسبت به روشهای جراحی تنگ کردن واژن ، ممکن است محدودیت برای زایمان طبیعی در اینده ایجاد کند درحالیکه لیزر چنین مشکلی ندارد .

در روش لیزر ورودی واژن دست نخورده باقی می ماند و تنگ کردن واژن در عمق واژن انجام میشود .

از نظر میزان هزینه مورد نیاز ، هزینه تنگ کردن واژن با لیزر به مراتب از روشهای جراحی مانند واژینوپلاستی کمتر است .