دانلود عکس از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب در ایران و سرتاسر جهان است و روزانه فیلم ها و عکس های متعددی بر روی آن آپلود می شود. این شبکه اجتماعی در طول سال ها فعالیت خود تلاش کرده است قوانین مختلفی را برای حفظ حریم خصوصی کاربران وضع کند.

به عنوان مثال شما نمی توانید به طور مسقیم عکس ها و فیلم هایی که در این شبکه اجتماعی منتشر می شود را دانلود کنید. با اینحال در برخی از شرایط ممکن است بخواهید عکسی که دوست دارید را برای خود ذخیره کنید یا ویدئویی که می بینید را در گوشی تان داشته باشید. برای رسیدن به چنین اهدافی ترفندها و برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

https://uupload.ir/files/u2zd_1.jpg

نحوه دانلود عکس از اینستاگرام

روش های زیادی برای دانلود عکس از اینستاگرام وجود دارد. اگر می خواهید بر روی گوشی تان تصاویر اینستاگرامی را ذخیره کنید کار سختی در پیش ندارید.

شاید یکی از ساده ترین روش هایی که به کمک آن می توانید تصاویر مورد علاقه تان را ذخیره کنید استفاده از تلگرام است. در ابتدا به صفحه ای که دوست دارید تصاویرش را دانلود کنید بروید. حالا روی سه نقطه ای که بر روی آن تصویر وجود دارد کلیک کنید تا عبارت copy link برایتان ظاهر شود.

در نهایت وارد تلگرام خود شوید و در بخش Saved message لینک کپی شده را پیست نمایید. حالا می توانید به کمک همین لینک تصویری که دوست دارید را دانلود کنید. این ترفند بر روی کامپیوتر نیز به خوبی جواب می دهد.

فرض کنید به دنبال تور گرجستان ارزان هستید و به پیجی بر می خورید که تصاویر زیبایی از گرجستان به اشتراک می گذارد به کمک ترفندی که بیان کردیم می توانید این تصاویر را ذخیره کنید و بر روی گوشی یا رایانه تان داشته باشید.

اگر دوست داشتید از نرم افزارهای اندرویدی برای اینکار استفاده کنید گزینه های مختلفی پیش رویتان خواهید داشت. یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در این زمینه ایزی دانلودر است. کافی است این نرم افزار را دانلود کنید و به کمک آن هر عکسی که خواستید را به راحتی دانلود نمایید.

https://uupload.ir/files/zu6z_2.jpg

اگر سیستم عامل گوشی تان IOS است زیاد نگران نباشید. برای گوشی شما هم نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. یکی از همین نرم افزارها نرم افزار Grab است.

دانلود عکس از اینستاگرام با کامپیوتر

این روزها سایت های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند عکس های اینستاگرامی را تنها با چند کلیک ساده دانلود کنید. یکی از همین سایت ها، سایت DownloadGram است. زمانی که وارد این سایت می شوید یک نوار ساده را می بینید که کار با آن نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.

کافی است وارد پیجی شوید که قرار است تصاویر آن را دانلود کنید. مثل مرحله قبل بر روی سه نقطه ای که روی تصویر در اینستاگرام می بینید کلیک کنید و عبارت Copy link را بزنید.

در نهایت وارد سایت DownloadGram شوید و لینک کپی شده را در آن قرار دهید. روی دکمه دانلود کلیک کنید تا عکسی که دوست داشتید در رایانه تان ذخیره شود.