یکی از مهم ترین ماشین آلات کارگاههای ساخت و صنایع و کارگاههای کوچک و بزرگ صنعتی دستگاه اره نواری فولادبر می‌باشد. از این دستگاه برای برش انواع فلزات سرد استفاده میشود که به دلیل سرعت بالا و دقت قابل ملاحظه در برش همواره یکی از گزینه های مطمئن برای برش انواع متریال هاست.

زمینه استفاده و روش کار دستگاه اره نواری فولادبر

دستگاه اره نواری در صنایع فلزی جهت برش انواع فلزات مانند فولادهای آلیاژی، پروفیل و فولادهای ساختمانی و فلزاتی مانند مس ،آلومینیوم ،برنج و … استفاده می‌‎شود.

روش کار دستگاه اره نواری به این شکل است که یک اره فلزی با طول بلند با دندانه های بسیار دقیق جهت برش روی دو محور و چرخ سوار شده که توسط یک موتور قدرتمند و البته تابلوی فرمان به بدنه یک دستگاه مکانیکی فولادی ، انعطاف پذیر و مستحکم متصل گردیده است.

در دستگاه اره نواری، تیغه اره از میان دو بازوی نگهدارنده عبور داده می شود که در مقطع میان بازوها تیغه کاملا صاف و بدون لغزش جهت برش آهن ، فولاد و فلزات دیگر نگه داشته می شود. در این روش اره نواری در تماس دایمی با قطعه کار اقدام به برشکاری می نماید.

استفاده از اره نواری فولادبر در صنایع دیگر

به مرور زمان و توسعه صنعت ، استفاده از دستگاه های اره نواری در دیگر صنایع رونق یافت بطوریکه اکنون در صنایع نساجی (جهت برش انواع پارچه و چرم )، صنایع غذایی (جهت برش گوشت، نان ، ماهی و …) ، صنایع ساختمانی (جهت برش سنگ ،شیشه ،لاستیک) و صنایع بهداشتی (جهت برش دستمال کاغذی ،مقوا و …) و دیگر صنایع بکار گرفته میشود.

استفاده جهت برش انواع متریالها، سرعت بالا، دقت فوق العاده، هدر رفت بسیار کم و حفظ خواص اولیه قطعه برشکاری شده و همچنین اپراتوری بسیار آسان، از مزایای اره نواری است.

نحوه خرید دستگاه اره نواری فولادبر

حال پس از آشنایی با دستگاه اره نواری فولادبر و کارکرد آن به سراغ نحوه خرید این دستگاه مهم و با ارزش برویم.

شرکت های صنعتی بسیاری وجود دارد که در زمینه تولید و فروش دستگاه های صنعتی علل الخصوص دستگاه اره نواری فولادبر فعالیت دارند ولی یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش دستگاه های صنعتی ، شرکت تولیدی صد صنعت است.

شرکت تولیدی صدصنعت اولین و تنها مجموعه‌ای می‌باشد که در زمینه طراحی و ساخت و تولید دستگاه اره نواری برش فلزات استاندارد  و همچنین انواع دستگاه سنگبری ، کاشی و سرامیک در ایران فعالیت می کند. این شرکت با افتخار اعلام میدارد که پیشرو در زمینه بومی سازی و سفارشی سازی دستگاه های خود در راستای سهولت و کارآیی دستگاه برای مشتریان خود بوده و همواره رضایت مشتریان خود را در اولیت اصلی ساختار تولید و فعالیت خود قرار داده است.

ویژگی های دستگاه های اره نواری فولادبر شرکت تولیدی صد صنعت

همانطور که می دانید فلزات به صورت ورقه ایی یا شاخه ایی عرضه می شوند ، همانند سنگ برای برش این فلزات به ابعاد دلخواه نیز مرسوم است که از دستگاه های فرز دستی استفاده شود که آن نیز مشکلات زیادی را دارا می باشد. دستگاه اره نواری برش فلزات صد صنعت برای برش فلزاتی که به صورت شاخه ایی می باشند ، مناسب است و می تواند آنها را در زاویه های مختلف و در ابعاد دلخواه برش دهد. این دستگاه ها در ابعاد مختلف و برای کاربری های مختلف تولید می شود. از این دستگاه های نیز برای برش پروفیل های فلزی نیز استفاده می شود.

 

بعضا برخی از مشتریان این شرکت از این دستگاه ها برای برش انواع اجسام استفاده می کنند که بسیار هم در این نوع کاربری نیز مورد پسند بوده و دستگاه اره نواری صد صنعت را به دستگاهی به غیر از فلز بر نیز تبدیل کرده است.

هدف از ساخت دستگاه اره نواری فولادبر

هدف از ساخت و تولید دستگاه‌های اره نواری برش فلزات صد صنعت استفاده آنها در زمینه صنعت و کارخانجات و کارگاه ها بود ، با توجه به این این محصول از حارج از کشور وارد شده و ارز بری بالایی نیز داشته شرکت تولیدی صد صنعت این را وظیفه خود دانسته تا در ابتدا با یکی از شرکت های معروف این زمینه در کشور ایتالیا همکاری داشته و دانش تولید آن را فرا بگیرد ، سپس آن را در تولید این محصول در کشور ایران عزیز شریک کرده و پس از آموزش نیروهای شرکت تولیدی صد صنعت این امر مهم همراه دانش بروز شده آن در اختیار شرکت تولیدی صد صنعت قرار گرفته به نحوی که اینبار شرکت تولید صد صنعت بود که محصولات خود را کشورهای دیگر صادر می کرد.

این زمینه شروع تولیدات با کاربری و سبک متفاوت دستگاه های اره نواری فولاد بر و برش انواع فلزات در شرکت تولیدی صد صنعت برای صنعتگران گرامی شد.

شرایط پشتیبانی و گارانتی و آموزش کار با دستگاه ها به چه صورت می باشد ؟

شرکت تولیدی صد صنعت به این جمله اعتماد راسخ دارد که فروش پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است. ضمن این اعتقاد ما به این حقیقت اعتقاد داریم که بهترین تبلیغ رضایت مشتریان محترم از محصولات ما می باشد. در همین راستای شرکت تولیدی صد صنعت با اتکاء بر دانش بالای پرسنل فنی و کارآزموده خود ، همچنین با در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تعمیرات با استفاده از متد روز در امر پشتیبانی و گارانتی محصولات خود سعی در انجام تعهدات خود دارد. دستگاه های اره نواری دارای ۱۲ ماه گارانتی واقعی بوده و پس از آن ما ۱۰ سال خدمات پس از فروش به شما را متعهد می شویم.

شرکت تولیدی صد صنعت با توجه به اینکه مدعی است که تمامی قطعات دستگاه های خود را از ۰ تا ۱۰۰ می تواند خودش تولید نماید ، این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهد تا اصلا نگران تامین قطعات کاربردی و حیاتی خود نباشند و ما در همه حال در کنار ایشان خواهیم بود.

در زمینه آموزش کار با محصولات شرکت تولیدی صد صنعت ، دفترچه راهنما و سی دی فیلم آموزش های اوپراتوری دستگاه های خود را همراه با فروش این دستگاه ها در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده و این تعهد را می دهد که در هر زمانی که شما نیاز به حضور کارشناسان فنی ما داشته باشید پس از انجام مراحل هماهنگی با واحد پشتیبانی ما ، در کنار شما بوده و هرگونه آموزشی که شما نیاز داشته باشید را به صورت حضوری برای شما برگزار خواهند کرد.