تبلیغات یکی از موثرترین و اصلی ترین روش های معرفی کالا و خدمات به مشتریان می باشد.یکی از شعار های قدیمی و درست در این زمینه این است که " تبلیغات هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است" این جمله نشان از تاصیر در فروش یک محصول در دراز مدت دارد!نباید انتظار داشت بایک بار تبلیغات مشتری سایر برندها به سمت برند و محصول ما هجوم بیاورند!بلکه باید به مرور زمان و با تبلیغات موثر که ویژگی های محصول ما را نسبت به رقبا مطرح می کند برای آینده کسب و کار خود سرمایه گذاری کنیم!

امروزه هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود نیازمند مشتری می باشد.مشتری رکن اصلی هر شرکتی می باشد.پس اطلاع رسانی درست و آگاه کردن مشتری از محصولات جدید وظیفه هر شرکتی است چون همیشه این فرصت برای همه وجود ندارد که از کسب و کارهای نوین محیط پیرامون خود با خبر شوند.پس یکی از بخش های مهم هر شرکت و کاری بخش تبلیغات و انفورماتیک آن می باشد.

وظیفه این بخش از شرکت ارائه راه کارهایی جهت تبلیغات و دیده شدن محصولات تولیدی و یا خدمات شرکت می باشد.

در این راستا می توان از ابزار گوناگونی بهره گرفت.ابزاری مانند بیلبوردها ، ترکت ها ، آگهی نامه ها ، تبلیغات های تلویزیونی و رادیویی و …. اما در این بین شرکت ایران کارتن پلاست توانسته است با تولید محصولی بی نظیر نقش بسیار مهمی در صنعت تبلیغات داشته باشد.استندهای کارتن پلاست در دو طرح طبقاتی و ایستاده قابل تولید می باشد.

استندهای ایستاده کارتن پلاست که به کات استند نیز معروف هستند جهت معرفی برند و محصول در مکان های مختلف مانند ورودی سالن ها ، راه رو ها کاربرد دارد.این نوع استند می تواند به شکل خود محصول تولید کردد.در واقع مدلی بزرگ شده از محصول شرکت می باشد.اما در استندهای طبقاتی کارتن پلاست به دلیل ساختار طبقاتی آن نه تنها می توان مدل بزرگ شده ای از محصول را در معرض نمایش قرار داد بلکه می توان محصولات را بر روی طبقات آن چیدمان کرد و در معرض فروش قرارداد.

استند های طبقاتی در انواع سایز های رومیزی و یا ایستاده قابل تولید می باشد.ازمزایای این استندها  می توان به سبک بودن،ضد آب بودن،مقاوم در برابر نور آفتاب و از همه مهمتر کم جا گیر بودن اشاره کرد!

شرکت ایران کارتن پلاست توانسته است با بهره گیری از طراحان و متخصصین مجرب و همچنین با در اختیار داشتن دستگاه های روز اروپا و چاپ سیلک و دیجیتال ۵ رنگ استندهایی بی نظیر را روانه بازار کند.هدف ما به واقعیت تبدیل کردن تصورات ذهنی شما است.قابلیت چاپ خوری ورق های کارتن پلاست به قدری بالا است که می توان طرح ها و تصاویری کاملا واقعی را خلق کرد.

شاید با تمام مزایایی که برای این استندهای کارتن پلاست بر شمردیم قیمتی بالا را برای آن در نظر بگیرید اما باید خاطر نشان کرد طبق تحقیقاتی که انجام شده بازخورد این استندها در مقایسه با هزینه ای که صرف آن شده درمقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی و تاثیر گذاری آنها به شما این اطمینان را می دهد که این استند ها بسیار مقرون به صرفه بوده و سودآوری بیشتری را نیز برای شرکت بهمراه دارد.

از دیگر امتیاز های استندهای کارتن پلاست ، می توان به این مطلب اشاره کرد که یکی از دغدغه های فروشگاه ها و مغازه دارها کمبود فضا برای محصولات خرید شده در قفسه ها می باشد.وقتی شرکتی محصولات و خدمات خود را به فروشگاه ها با استند معرفی می کنند اشتیاق خرید را در فروشگاه ها دو چندان می کنند.چون علاوه بر زیبایی بصری که به فروشگاه اضافه می شود مشکل کمبود فضا در قفسه ها نیز مرتفع می گردد.

از دیگر محصولاتی که می توان از آن برای کمک در بازاریابی و فروش استفاده کرد جعبه های کارتن پلاست می باشد که می توانید با مراجعبه به وب سایت گروه صنعتی ایران کارتن پلاست اطلاعات ارزشمندی در این باره بدست بیاورید

جهت دریافت قیمت کارتن پلاست می توانید به وب سایت گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مراجعه و یا با شماره های تماس کارخانه جهت دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان تماس حاصل فرمایید.

۰۴۴-۳۳۷۴۵۱۴۷ داخلی ۱۰۱ و شماره تماس مستقیم ۰۹۱۲۴۶۶۶۳۱۳