کاربردی ترین مصالح برای ساختمان سازی

صنعت ساختمان سازی و مصالح ساختمانی روز به روز در حال پیشرفت است. بلوک های سیمانی اختصاصی سازی شده تولید می شوند و می توانید متناسب با محل استفاده، بلوک های متفاوتی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بلوک ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک متناسب با ویژگی هایی که دارند از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شوند. یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید بلوک باید به آن توجه داشته باشید را می توان کیفیت بلوک ها دانست. طبیعتا در صورتی که مواد اولیه به درستی با یکدیگر مخلوط شده و از دستگاه های مناسب برای ساخت بلوک استفاده شود کیفیت محصولات نیز بالاتر خواهد بود. قیمت سیمان از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت است و توصیه می کنیم که تنها قیمت را ملاک خرید خود قرار ندهید و مصالح شرکت های مختلف را بر حسب کیفیت مقایسه کنید. اما قبل از هر چیزی بهتر است با انواع بلوک ها آشنایی داشته باشید تا امکان انتخاب بهترین مورد وجود داشته باشد. کارشناسان مجرب و باتجربه شهر بتن با کلیه سلایق مردم آشنایی داشته و به همین دلیل خدمات مناسب را در اختیارتان قرار خواهند داد. در ادامه با ما باشید:

کیفیت شهر بتن

کیفیت حرف اصلی را در محصولات بتنی خواهد زد و در هنگام خرید حتما باید به این مورد دقت داشته باشید. شهر بتن از بهترین و باکیفیت ترین مصالح برای ساخت بلوک سبک و کلیه محصولات خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که محصولات این شرکت در درجه بندی های مختلف ارائه شده اند و می توانید از میان آنها بهترین مورد را انتخاب کنید.

 

انواع بلوک ساختمانی

انواع بلوک ساختمانی

بلوک های ساختمانی تنها در بلوک های قدیمی خلاصه نمی شوند و امروزه شاهد ارائه انواع اقسام مختلف بلوک ها هستیم. یکی از اصلی ترین مواردی که سبب تمایز بلوک ها شده، کیفیت و خلوص بلوک است. در صورتی که یکی از مواد اولیه بلوک کمتر از حد مشخص شده باشد طبیعتا کیفیت محصول نیز پایین تر خواهد بود. شکل کلی بلوک از دیگر مواردی است که سبب تمایز بلوک ها خواهد شد. برخی از بلوک ها دارای محفظه هایی بر روی خود هستند و برخی ساختاری یک تکه دارند. در حالت کلی نیز انواع بلوک ها به دو نوع سنگین و سبک دسته بندی می شوند که بلوک های سبک امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. شاید اندازه بلوک برایتان مهم باشد، بلوک ها از نظر اندازه نیز با یکدیگر تفاوت دارند. شرکت ما اقدام به تولید انواع اقسام بلوک های مختلف کرده و می توانید با کیفیت ترین ها را از آن خریداری نمایید.

 

بلوک aac چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پرکاربردترین انواع بلوک ها را می توان بلوک aac دانست. این نوع بلوک ها از جمله بلوک های سبک به شمار می روند و به دلیل ساختار بدون درز و شیاری که دارند در بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت بلوک aac به دلیل اینکه از موارد مختلفی تشکیل شده و قیمت سیمان متغییر است متفاوت خواهد بود. این بلوک ها دارای ذرات هوا در داخل خود است و به همین دلیل به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز از آن استفاده می شود. بلوک های aac در اندازه های مختلف تولید و ارائه می شوند و اصلی ترین متغیر آن، میزان ضخامت بلوک است که مقاومت دیوار را نشان می دهد. البتا بلوک aac را نمی توان برای دیوار های باربر استفاده کرد چرا که مقاومت و استحکام پایینی داشته و ممکن است تحمل فشار زیاد را نداشته باشد.

 

قیمت بلوک aac

 

قیمت بلوک aac

قیمت بلوک aac به موارد مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آن در نظر گرفت. در حالت کلی بلوک های aac به دلیل مواد اولیه و همچنین پروسه زمان بری که برای تولید دارند میزان قیمت بالایی هم با توجه به قیمت امروز سیمان خواهند داشت و در صورتی که تمایل به خرید آنها داشته باشید هزینه بیشتری از بلوک های معمولی باید پرداخت کنید. اما گران بودن قیمت بلوک ها به دلیل کیفیت بالا و کاربردی که دارند با توجه به قیمت سیمان معقول است و می توانید برای بسیاری از مصارف ساختمانی خود اقدام به خرید آنها نمایید. شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی برای محصولات خود در نظر می گیرند و شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به ارائه محصولات با بهترین قیمت ها نموده است و می توانید باکیفیت ترین محصولات را با قیمت های مناسب خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت روان کننده و قیمت زودگیر کننده است.

 

نیوجرسی چیست؟

نیوجرسی شاید کمتر به گوشتان خورده باشد اما این نوع سازه بتنی که می توان آن را در زمره بلوک ها قرار داد از جمله اقلام پرکاربرد به شمار می روند. تابحال به جداکننده های اتوبان توجه کرده اید؟ سازه های بتنی که اتوبان را به دو بخش رفت و برگشت تقسیم میکنند نیوجرسی نامیده می شوند. نیوجرسی ها کاربردهای دیگری نیز دارند. این نوع بلوک ها برای مشخص کردن حد و مرز، مشخص کردن زمین پلمپ شده، جدا کردن بخش های مختلف و… نیز استفاده می شوند. به عبارتی؛ نیوجرسی ها بلوکی هستند که به صورت تکی مورد استفاده قرار گرفته و نقش دیوار کوتاه را خواهند داشت. قیمت نیوجرسی بتنی تحت تاثیر عوامل متعددی است که اصلی ترین آن میزان کیفیت کار است. نیوجرسی های بتنی ساختاری بسیار مقاوم‌دارند و به همین دلیل محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب کرده اند. نیوجرسی ها را می توانید در انواع اندازه های مختلف مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت سیمان

 

قیمت نیوجرسی

نیوجرسی در حالت کلی به دو نوع بتنی و پلی اتیلنی دسته بندی می شود که نوع بتنی آن بسیار مقاوم تر از نوع پلی اتیلنی است. نیوجرسی های پلی اتیلنی برای پروژه های موقت مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت نیوجرسی های بتنی تحت تاثیر عوامل متعددی است از جمله قیمت سیمان امروز و اصلی ترین عامل تاثیرگذار، میزان کیفیت کار است. در ساخت نیوجرسی پس از قالب بندی بتن در داخل قالب ریخته می شود و حتما باید بتن ویبره شود تا مقاومت آن افزایش یابد. استفاده کردن از مصالح با نسبت درست نیز بر مقاومت آن تاثیر خواهد گذاشت. شهر بتن کلیه مراحل تولید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و به همین دلیل بالاترین کیفیت را خواهند داشت و می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید از شهر بتن نمایید. برای مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود خواهید توانست به وب سایت اینترنتی شرکت مراجعه نمایید. اندازه نیوجرسی ها متغیر است و همین امر باعث تمایز در میزان هزینه های آن شده است.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com