پایان مرگ بر استکبار پایان انقلاب اسلامی

url

محورهای سخنان استاد رحیم پور ازغدی پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ به این شرح است:

– کسانی که فکر می کنند با مذاکره با آمریکا می توان اسرائیل را محدود کرد خود را به نادانی زده اند.

– آمریکا خطرناک نیست؛ فکری که گمان می کند آمریکا می خواهد مشکلات را حل کند خطرناک است.

– اگر نفوذپذیری نباشد نفوذ نخواهد بود، امام گفتند بزرگترین مشکل این است که کسانی سرکار باشند که بگویند ما به خودمان اعتماد نداریم، همان کسانی که خودشان خسته شده اند و می گویند مردم خسته اند.

– برخی تسلیم در مقابل دشمن را آشتی با جهان می نامند.

– امام می فرمایند وابستگی اقتصادی، نظامی و کشاورزی را می توان زود جبران کرد اما وابستگی روحی و انسانی خطرناک است، همان هایی که فکر می کنند بدون رابطه با غرب راهی به جایی نمی بریم.

– امام در سال ۵۸ فرمودند ما می خواهیم حسابمان را از غرب جدا کنیم.

– این همان فکری است که بعد از مذاکرات می گوید دیگر الان هر حرفی را نمی شود زد، این افراد خطرناک هستند و ریشه خط امام را می زنند.

– بنی صدر اگر از قبل، ضد انقلاب بود رئیس جمهور نمی شد، مگر آقای منتظری کم خدمت کرد به انقلاب؟ اما اینها عوض شدند.

– بازرگان می گفت مرگ بر آمریکا جزو شعارهای انقلاب نیست اما امام گفت مگر تو انقلاب کردی که می گویی مرگ بر آمریکا از شعارهای انقلاب نیست؟

– ما با آمریکا سوء تفاهمی نداریم که می گویند برویم سوء تفاهم با آمریکا را برطرف کنیم، این حرف یعنی امام هم که می گفت آمریکا شیطان بزرگ است دچار سوء تفاهم بود‬.

– مگر ما دعوای شخصی با آمریکا داریم که می گویند اختلافات ما با آمریکا پیچیده اما قابل حل است؟ اینها می گویند آمریکا و این چند کشور دیگر تمام جهانند و با اینها باید تنش زدایی کرد! خب تنش چیست؟ همان شعارها و حرف های امام را تنش می دانند.

– منافع و تفاهمات مشترک ما با آمریکا و انگلیس در منطقه چیست؟ یک سری نادان فکر می کنند ما و آمریکا هر دو با داعش می جنگیم.

– اسرائیل لب پرتگاه است و یک هل دیگر می خواهد، اما اینها می خواهند جنگ شیعه و سنی به راه بیاندازند و سوریه و عراق را تجزیه کنند تا اسرائیل را نجات بدهند.

– همکاری ایران و آمریکا در مقابله با داعش توطئه است، اگر آمریکا پشت داعش و سعودی و اسرائیل نباشد اینها چندماه هم دوام نمی آورند.

– آمریکا فقط در حالتی می گوید ما به ایران اعتماد داریم که ما شاه را دوباره بازگردانیم.

– امام ۳۰ سال پیش جواب کسانی که می گویند شعار مرگ بر آمریکا خلاف صلح است را داده است.

– محال است روزی آژانس بگوید همه مسائل ایران حل شد‬.

– اوباما می گوید ما با این توافق دست نیروهای میانه رو  را قوی کردیم و اگر دولت ایران بتواند جا بیاندازد که توافق خوب است دست آنها را در انتخابات قوی کرده ایم.

– اگر آمریکا بفهمد که اراده مقاومت در ایران وجود ندارد در حمله به ایران معطل نمی کند

دانلود