ویدئو کلیپ «ما اجازه نمی دهیم»

8285916-3448-l

موج و خروش مردم انقلابی ایران، که در حمایت از منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبرین تحت عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم» در تاریخ ۸ خرداد ماه، در سراسر کشور برگزار شد و به استان اصفهان رسید اما این مراسم با حضور پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن و سخنرانی حماسی و انقلابی حجت‌الاسلام حمید رسایی در اصفهان برگزار شد و این امواج انقلابی و ولایی عظیم‌تر و با شکوه‌تر شد.

«مذاکره زیر شبح تهدید ممنوع است» نام جلسه‌ای است که با حضور هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایی اصفهان ۸ خرداد به منظور اعلام اقتدار و صلابت نظام و ملت ایران در راستای حفظ و حراست از منافع ملی و ارزش نهادن به منافع ملی و رعایت خطوط قرمز رهبری بر هر امری برگزار شد.

این جلسه با فریادهای رسای هزاران نفر از مردم انقلابی اصفهان تحت عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم»، در حالی که مشت‌های گره کرده خود را خطاب به استکبار جهانی و نمایندگان سلطه‌طلب دنیا نشان می‌دادند در مسجد لسان‌الارض واقع در گلستان شهدای اصفهان و در کنار مرقد پاک شهدای اصفهان برگزار شده بود با شعارهایی چون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «خون شهدا امنیت امروز است»، «دلاور هسته‌ای تعلیق نمی‌پذیرد»، «رمز بزرگ پیشرفت یک اقتصاد بی‌نفت» و «نظارت نظامی…! خامی عجب خیالی» سر دادند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام رسایی گفته بود «خرمشهرهای امروز ایران با سیاست‌ خارجی و خنده به دشمن آزاد نمی‌شود بلکه خرمشهر در دوران دفاع مقدس با شعار هیهات من‌الذله آزاد شد، خرمشهر با شعار «اشداء علی‌الکفار» آزاد شد».

وی همچنین در ادامه گفته بود: «امروز نمی‌توانیم به دنیا اعلام کنیم که خزانه‌هایمان خالی است و سپس با دشمن راه برویم و یا با سرکرده استکبار تلفنی صحبت کنیم و در پی آزادی خرمشهرهای ایران هم باشیم، ما در آزادی خرمشهر شعار نمی‌توانیم سر ندادیم بلکه با شعار ما می‌توانیم آن را آزاد کردیم». «نگاه دوم که رهبری مکرراً آن را مذمت کرده، نگاهی است که حل همه مشکلات کشور را به معامله و ارتباط با استکبار جهانی پیوند می‌دهد نگاهی که حاضر است آرمان‌ها را برای حل مشکلات فدا کند».

درهمین راستا، ویدئو کلیپی مشتمل از سخنان رهبر معظم انقلاب و سخنرانی حجت‌الاسلام رسایی به همراه تصاویر شکوهمند و انقلابی مردم ولایتمدار اصفهان با نماهنگ و سرودی از خواننده انقلابی حامد زمانی تحت عنوان «کلیپ ما اجازه نمی‌دهیم» تولید شده است.

دانلود