حمله موشکی به پایگاه منافقین در عراق

1887637

شامگاه پنجشنبه (۷ آبان ۱۳۹۴) اردوگاه لبیرتی مورد حمله راکتی قرار گرفت و در اثر این حمله ۲۵ نفر از اعضای گروهک منافقین کشته شدند.

حسین ابریشمچی، مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی و نیره ربیعی وجواد سالاری از جمله این کشته شدگان هستند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشک‎ها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.

بنابراین گزارش، رهبر گروه جیش‌المختار عملیات دیروز در اردوگاه لیبرتی را که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ عضو منافقین شد بر عهده گرفت.

این گروه که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.

دانلود