جراحی-زیبایی-بینی-480x300

چگونه میتوان متوجه شد آیا فرد مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید یا خیر ؟
آیا به اینکه پس از عمل جراحی بینی چه شکلی خواهید شد فکر کرده اید ؟
آیا میدانید هنر مجسمه سازی و علم جراحی بینی ارتباطی عجیب و مستقیم با یکدیگر دارند ؟


پاسخ به همه پرسش های فوق را میتوانید در وبسایت دکتر کیانوش ناهید بیابید . متخصص جراحی که هنرمند و استاد مجسمه سازی نیز میباشد : جراحی زیبایی بینی
به صورت آنلاین خود را تست نمایید که آیا کاندید مناسبی جهت جراحی بینی هستید یا خیر و همچنین از گالری عکس و شرکت در مسابقات این وبسایت استفاده نمایید
استخوان بندی قوی و مناسب بینی یک عامل کلیدی در عمل زیبایی بینی است و موجب می شود زیبایی و عملکرد بینی بادوام تر باشد. توجه داشته باشید هنگامی بخش بزرگی از غضروف نوک بینی برداشته می شود پشتیبانی از استخوان بینی کم شده و کمی ناهنجاری در شکل بینی ایجاد می گردد. پس ساختار استخوانی باید حفظ شود و با استفاده از تغییر شکل بینی، تغیر موقعیت بینی و یا تقویت غضروف نوک بینی باید به آن قدرت داد نه اینکه آن را برداشت.
از کجا بدانم دکتر جهت جراحی بینی من مهارت کافی را دارد ؟

انتخاب جراح مناسب و دارای بینش ، تجربه و تبحر کافی در انجام عمل جراحی بینی وظیفه ای خطیر و به عهده بیمار می باشد . بهترین راهنمای بیمار در این زمینه عبارت است از :

انجام مشاوره با جراح بینی

مصاحبه با بیماران حاضر در مطب جراح

دیدن نتایج زودرس و نهایی جراحی های بیمار

مقایسه عکسهای قبل و بعد عمل جراحی بینی مربوط به جراح

و با عنایت به پیشرفت های تکنولوژیک در عصر Web2 و اینترنت ، مطالعه کامنتها و نظرات بیماران جراح در شبکه های اجتماعی و وبسایتها میتواند راهنمایی جهت تصمیم گیری در مورد انتخاب جراح مناسب باشد.